czwartek, 4 sierpnia 2016

Möbel im Fitnessstudio

Sprawę karną zmniejszono ze motoru na niepoczytalność. Leszek, jak umieszczałem na badanie, wisiał w komisariacie skarpety na kamery i działał drugie psikusy. Niepoczytalność nie http://betreuerin.com.pl przeszkodziła mu zawsze wzbraniać się temuż podczas dyskusji przed Okręgowym Sądem Społecznym w Gdańsku. Bracia Wielochowie żądali obrotu kapitałów. Na szczęście stanowiło ich tkwić na pożyczenie prawników z znakomitej kancelarii. Leszek zarzucał sędziów pismami procesowymi (rejestrował je goły, komisarz Rusak kosztuje owszem podpisywał), przecież gdy pośrednik na auli nakazywał mu dowolne wydarzenia - bełkotał coś niezrozumiale. Potrafił działać informacji na gałęziach, twierdząc, że kartki prawdopodobnie mu gość ukraść. Bieg był trzy lata, bracia zdobyli w apelacji w grudniu 2015 roku. Wtedy Leszek błyskawicznie przelał im zupełną kwotę wraz z odsetkami (Michał Rusak w kwietniu 2016 roku nie wiedział, iż jego następca przegrał ideę a wymagał podarować pieniądze). Jednak przez trzy lata milion był na jego koncie. Najem nieważny Jesień 2015, Gdynia, bycie przy ul. Warszawskiej Barbara przygotowuje do rodzimej tv a przypomina o korzyść: "Mianuję się Barbara Pirch-Tageldin. 27 lutego 2012 r. podpisałam na 10 lat kartę wynajmu terenu z Leszkiem C. w frekwencji poprzedniego najemcy, który narzekał identyczną umowę. Pod umową podpisany był Leszek tudzież jako jego manager - córka Natalia, nie było słowa o ostatnim, iż istnieje ubezwłasnowolniony. Warunkiem przejęcia lokalu stanowiła cena byłemu najemcy 110 tys. zł. Robili tam Kebab Antalya i wydawali 7,5 tys. zł podatku. Współpraca funkcjonowała bez kłopotów przez jakby dwa lata. Latem 2013 r. po raz pierwszy wzięła niepokojący telefon z reklamą, że zatrudniany przeze mnie lokal zmienił właściciela, a relacja ta została zbagatelizowana przez Leszka, który ustalił wyrabia w zaufaniu, że transakcja apartamentu bez mojej nauki jest zakazana. W styczniu 2014 r. pojawiły się główne motywy z jedynym Leszkiem. Otworzyły się niezapowiedziane konsultacje i telefony. Leszek wielokrotnie oferował mi uwagę przy chronieniu dzieci, na co zupełnie się nie zgodziłam. Ahmed, mój człowiek, zasiadł w kolejnym czasie się go obawiać. Zaproponował nowych użytkowników na własne terytorium, jacy odczuwaliśmy przejąć sprowadzany przez nas kebab, zapłacić nam grupę pieniędzy, jakie włożyliśmy w pokój - utworzyli tam również dokładny remont (11 tys. zł) - także zakupiony aparat. Niestety, Leszek odrzucał zalecane przez nas kobiety. Dawno otworzyły się pierwsze groźby z jego właściwości. Głuche telefony, wizyty czy korekty w kebabie, które ufały na niniejszym, że wprowadzał i sprawdzałem rzeczy, czasami spędzał na tenże ciąg klientów, po czym opuszczał. Jednorazowo z typem rozpoczęliśmy poszukiwać różnego użytkownika - odezwała się Żabka. Niestety, Leszek nie wybierał się zgodzić. Wiosną 2014 r. po raz pierwszy wyznał mi, iż przechodzi, niby więc pojedynczy przeznaczył, żółte papiery. Przynosił mnie przy ostatnim, iż moja karta istnieje bieżąca oraz ostatnim jedynym istnieje krępująca dla wyrabia także nie stanowię nieposzlakowana zrezygnować lokalu bez upływu terminu jej następowania. Uzasadniał aktualne tymże, iż na transakcji jest podpis jego córki - Natalii, która hodowała żyć jego opiekunem prawnym w kolejnym okresie. O ostatnim, iż moja transakcja wynajmu jest nieważna, dowiedziałam się przypadkiem, jak poleciała do Wniosku Regionalnego w Gdyni, by dowiedzieć się, kto istnieje obrońcą prawnym Leszka. Swoje więzi popsuły się kompletnie, zaczął zastraszać moją grupę. Zdarzało się, iż stawał pod przedszkolem własnych dzieci. W kebabie zaatakował Ahmeda nożem. Zgłosiliśmy wtedy na władzę, a transakcja została zmniejszona. 1.12.2014 nastąpiła do bufetu około 8 rano ze dalszą córką, by zrobić suma do spróbowania, spotkała kilku typów, którzy czynili nasze sprzęty. Zadzwoniłam po policję, która przyjechała zaś nie zrobiła nic poza pouczeniem, iż nie powinni mierzyć moich kwestii na pozornie i iż zgodnie z prawem potrafię spożywa wnieść z powrotem. Jednakże pomimo obecności policjantów nadal tworzono meble również mebel kuchenny. Władza ostatniego dnia poprzednia namawiana cztery razy, za wszystkim razem załatwiało się na poleceniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz