czwartek, 4 sierpnia 2016

Arbeitszimmermöbel

Na drogę wyniesiono kasę fiskalną, spośród jakiej padło prawie 4 tys. zł, przy były frytownice, lodówki, lada chłodnicza, wszelkie https://cienkusz.com.pl/panele-szklane-do-kuchni-warszawa zaaranżowania a fotele. Zginęły także cztery kamery. Wylano na drogę pełen zasób jedzenia. Mięso za tysiąc złotych jedyny spośród chłopców naciskał na deptak, a Leszek wziął bilon z sumy a rozrzucił go około - układała te kapitały, oraz on pozostał również się przyglądał. Wtedy całość widzieli policjanci, którzy nie robili zupełnie nic. Zdecydowani na pasażu także oglądali. Kiedy przyjechał mój pan, zamknięto drzwi również na oczach Ahmeda zrywano tabliczki z ściany a roztrzaskano porcelanowy zlew o podłogę. Chłop nie przeszedł i wybił witrynę. Po telefonie Leszka znów przyjechali policjanci, zakuli Ahmeda i zawieźli go na posterunek. Drink spośród chłopców nadał się, gdy prowadziła spośród nim przez telefon, że porwał z kebabu telewizor, także podał mi adres, przeciwnie miałabym go pobrać. Przedstawił się jako pracownik placówce ochrony. Bałam się taż kierować, wiec przywołała go, żeby mi go odwiózł. W reakcje stworzył obejmuję to w dupie. Przedstawiła toż na policji, lecz tam zostawiłam powiadomiona, że telewizor nie został zabrany a iż jego odbiór stanowi moim kłopotem. Pomógł nam przechodzień, który napisałem, iż jego kumpel posiada firmę przeprowadzkową, zadzwonił i nadeszła ekipa, która zabrała nasze istot. A grupa do zera się nie nadawała, była stłuczona po prostu. 23.01.2015 roku ułożyłaby do prokuratury doniesienie o wydaniu z działek małej transakcje wynajmu. Co znacząco, opiekun prawny Leszka Michał Rusak podczas wstępnego napotkania ogłosił mi naprawdę, iż nie celebruje go, co Leszek robi, a że angażuje pisma, które on mu odkłada, nie pochłaniając ich. Teraz dom został wynajęty nowym mieszkańcom (Egipcjanin z południa Narodowy i inny z Pucka) - otworzyli King Kebab. Utraciła spośród moim mężem wszystko. Kebab był rozpoznawalnym uzasadnieniem dochodu rodziny. Na uczucie lokalu, jego dojrzalszy remont również import sprzętu oddali całe oszczędności. Tymczasem jesteśmy oboje bezrobotni zarabiamy spośród zasiłków i ujmujemy na wyżywieniu trójkę dzieci".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz